Vi er her for deg!


Forsøk gjerne og se om du kan finne svaret på det du lurer på blant våre vanligste spørsmål. Kontakt kundeservice om hva det måtte være, man-fre 08:30 - 16:30. 

 

image9a4eb.png

+47 76 11 98 00

Vi er her for deg, man-fre 08:30 - 16:30.

 

image9a4eb.png

kundeservice@vesteralens.no

Ta gjerne kontakt med oss på e-post.
.

Min side

 

Dessverre er Min side ute av drift for øyeblikket. Om du vil gjøre endringer i ditt abonnement så hjelper kundeservice deg gjerne.

Ta kontakt på telefon eller e-post!

Kundefordeler

Som kunde hos oss får du mange fordeler. 

  • Fantastisk kundeservice
    Vårt mål er å ha Norges mest fornøyde kunder, og vår fantastiske kundeservice er der for å nå dette målet. Vi har korte ventetider som sørger for at du får svar på dine spørsmål raskt, man-fre 08:30 - 16:30. 
  • Gratis bonusprodukter

    Som kunde hos oss samler du automatisk bonuspoeng på alle produkter du kjøper. Med poengene kan du bestille gratis bonusprodukter. Les mer om vårt bonusprogram.
  • Fri frakt
    Våre priser er alltid inkludert frakt, og vi sender produktene rett hjem i din postkasse. Enklere blir det ikke.
  • Et skreddersydd abonnement
    Mengde produkter, leveringsintervaller og mulighet til å gjøre justeringer  når som helst gjør at abonnementet passer perfekt til ditt behov.

Angre- og returrett

 

Du er beskyttet av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse.

For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet derfor returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet. Med mindre annet er avtalt, skal du dekke de direkte kostnadene ved å returnere varen.

Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten fremgår av angrerettskjemaet som følger med førstegangsbestillingen.

 

Spørsmål og svar
Her finner du svar på de vanligste spørsmålene fra våre kunder.
  • Hvor lang er leveringsstiden?

    Nye bestillinger, både enkeltkjøp og abonnemnet levereres normalt på 2-5 arbeidsdager etter at ordren er registrert. 

    Abonnement levereres deretter etter valgt leveringsintervall. 

  • Er det oppsigelsestid?

    Hos Vesterålen's har du ingen oppsigelsestid eller bindingstid på løpende abonnement. 

  • Kan jeg sette mitt abonnement på pause?

    Har det hopet seg litt opp med produktet hjemme? Eller skal du reise bort en tid? 

    Ingen problem, du kan når som helst pause ditt abonnement hos oss. Kontakt kundeservice så hjelper vi deg. 

  • Hva koster frakten?

    Alle abonnement er alltid fraktfrie hos oss. Også enkeltkjøp over kr 500,- er fraktfritt.

    For enkeltkjøp under kr 500,- tilkommer frakt på kr 39,-. 

  • Hvordan betaler jeg?

    Alle våre priser er inkludert moms. 

    Faktura sendes med din leveranse og du har 25 dager betalingsfrist fra fakturadato. 

  • Hva om jeg angrer mitt kjøp?

    Med angrerettsloven har du 14 dagars angrerrett fra dagen du har mottatt varen. Om du benytter denne angreretten skal du innen 14 dager sende tillbake den uåpnede og feilfrie varen til oss.

    Tilbakebetaling av beløpet som du har betalt skal gjøres innen 14 dager fra den dagen kundeservice tok imot din melding om at avtalen fragås. Beløpet overføres til din bankkonto.

    For mer informasjon les våre kjøpsvilkår her

     

  • Kan jeg trygt ta omega-3?

    Vår kropp er avhengig av å få tilført omega-3, siden vi ikke selv kan produsere flerumettede fettsyrer. 

    Om du bruker blodfortynnende medisin bør du rådføre deg med din lege før du tar større doser omega-3-fettsyrer. 

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi tar ditt personvern på alvor. Les mer om våre personvernregler her.